fredag 2. januar 2009

Godt Nytt År!!!/ Happy New Year!!!!

Riktig Godt Nytt År alle sammen!!

Jeg vet at jeg er et døgn eller så sent ute......men når man strikker og koser seg med fantastiske mennesker/venner hele den første natten i 2009 så blir den første dagen til søvn.

Men.....jeg ble ferdig med ermene på genseren min,og kom halvveis på er beret(lue). Så håper at jeg kan ha på meg genseren på S'n'B på tirsdag.


Happy New Year everybody!!!!

I know I am at least 24 hours late posting this......but when the first night of the year is spent knitting with fabulous people/friends, the first day of 2009 is used for sleeping.

However....I finished of the sleeves for my Wonky Sweater and am halfway on a Vintage Beret. Hoping that I will be able to wear the sweater to S'n'B on tuesday.

Ingen kommentarer: