onsdag 14. januar 2009

Ting som er startet og avsluttet i år./ Things I have started and finished this year.

Ja. Da var vi 2 uker inn i det nye året. Og jeg tenkte at dere kanskje ville se hva jeg har startet og gjort ferdig på disse fjorten dagene.
Først ut er lua jeg begynte på rett etter midnatt på nyttårsaften og ble ferdig med noe over et døgn senere.

Well. Thats 2 weeks of the new year gone already. And I thought that you might like to see what i have started and finished during this forthnight.
First is the Vintage Beret I started right after midnight on NYE and finished some 36 hours later.


Den andre tingen jeg har både startet og gjort ferdig er de 5 første lappene på mysterieteppet jeg er abonnerer på

The other thing to have been both started and finished is the first 5 squares of this years Debbie Abrahams Mystery Blanket.
Jeg er ferdig med genseren også :) Fikk masse skryt på S'n'B i går og er virkelig fornøyd.

I altso finished my Wonkey Sweater :) Got a lot of praise for it at S'n'B yesterday,and I am sooo pleased.
Og appropos S'n'B....jeg lærte meg å strikke tå-opp sokker på 2 rundpinner i går...vel å strikke tåa på en tå-opp sokk ihvertfall ;) Håper på å lære hælen på lunsjstrikk i morgen.

Speaking of S'n'B...I learned to knit toe-up socks on 2 circs
yesterday...well to knit the toe of the toe-up sock anyways ;) Hoping that I will learn the heel at lunch-knit tomorrow.


Og i morgen etter jeg har taklet hælen så skal jeg legge opp til en ny genser som strikkes på tvers i Rowan Cocoon :)
Så nå vet dere hva jeg har strikket hittil i 2009.Hva har dere strikket så langt??

And tomorrow after I tackle the heel I will cast on Iceland from Rowan #42 in deep red Cocoon :)
Now you know what I have knitted so far in 2009. What have you knitted so far??

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Well I haven't knitted as much as you but I'll try to blog them soon!

Love the wonky sweater!

Unknown sa...

Så efektiv du har vært hittil i år da, har bare strikket to par sokker og to luer, det kommer bilder snart på bloggen min, aknksje alledere i kveld. Har begynt på et par lappeføfler som skal toves, og thats it, men har mange prosjekter i hodet, blandt annet et skjørt til meg selv, og noen flere luer, og kanksje noen pulsvarmere

nragnhild sa...

Det var da slettes ikke verst i løpet av et par uker! Genser er forresten alltid imponerende - det krever litt mer tålmodighet enn jeg tror jeg har opparbeidet i alle fall ;)

Laura sa...

I am SO sorry :(( I will write you rav-msg tommorow about the stuff that happened and led to this not meeting you and not getting to snb the last time :( I miss knitting with you guys and Oslo so much <3