mandag 23. februar 2009

Februar oppdatering/February updates.

Hei alle sammen!!

Skulle jo ikke ta så lang tid mellom hver gang jeg blogger da...men nå har det altså skjedd.

Kan dessverre ikke si at jeg har vært like produktiv denn måneden som forrige men noe har jeg da fått gjort.


Hi all!

It should not be this far between posts...but what's done is done.

I am sorry to say that I have not been as productive this month as last. But I have managed some things.

Dette er februarrutene til mysterieteppet. Var litt skeptisk til fargene til å begynne med...men det blir jo skikkelig flott satt sammen.Så jeg er hekta ....gleder meg til mars pakka kommer nå :)

Here are the February squares for DA-mystery blanket 2009. I was rather sceptical to the colours at the beginning. But they are so beautifully put together, and now I am hooked. Can't wait for the March parcel to arrive now :)


På tvers Rowan genseren min vokser sakte men sikkert og jeg burde rekke deadlinen min som er 15 mars. Da drar nemlig jeg og min mor til London for en uke :D

My "across" knitted Rowan sweater is coming on nicely,and I should be able to make my deadline that is March 15th. That is when my mum and I go to London for a week :D

Kan ikke blogge uten å nevne helgens eskapader da....Erica på Hobbyboden satte igang en konkurranse mellom de forskjellige regionene i landet på Hobbyboden. Hvor målet var å strikke opp en satt vektkvote så fort som mulig....for å gjøre en lang historie kort(for en gangs skyld;))
Oslo-laget kom på 3. plass bak Rogaland på 1. og Bryggen(Hordaland)på 2. Og nå sitter jeg her med underskudd på søvn og er rimelig sårt håndledd...men gøy var det uansett!!

I feel I can't post without mentioning this weekends escapades at Hobbyboden (a norwegian hobby-forum) Erica started a competition between the different regions of Norway. Where the goal was to knit up a set weight as soon as possible. To make a long story short(for once in my life ;)) The Oslo team came in 3d after Rogaland (south-west coast) at 1st, and Bryggen(central-west coast) at 2d. So now I am seriously behind on sleep and I have a sore wrist...but it was so much FUN!!

Lover å blogge igjen før Londonturen...vi sees da :)

Promise to post again before I go to London...see you then :)


2 kommentarer:

Unknown sa...

å kult dette teppet blir, gleder meg til å få se hele teppet

Laura sa...

Haha, jeg har alltid tenkt at konkurranse betyr bankruptcy men nå forstår jeg. :D (I cheated and read also the English counterpart for that paragraph, since it didn't make any sense with bankruptcy.)

Lovely teppe you have there! (: